Sklep internetowy EdiBazzar
Do darmowej dostawy brakuje Ci:
do kasy suma: 0,00 zł
Asortyment Moje zakupy
  • Torebki damskie

  • Plecaki damskie

  • Portfele

  • Paski

  • Biżuteria

  • Biżuteria ze stali chirurgicznej

  • Okulary

  • Akcesoria

  • Nowości

  • Promocje

  • Podwójny brelok I LOVE YOU serce klucz na prezent

    Producer: JEWELRY & WATCHES | Kod produktu:B134
    Dostępność: duża ilość
    Wysyłka w: 24 godziny
    Dostawa: Już od 0 zł
    Zwroty: Masz na to 14 dni
    Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
    Ocena: (Ilość ocen: 46) 4.85
    Wybrany kolor: brak
    Cena: 12,99 zł 12.99
    Cena netto: 10,56 zł
    ilość - + szt.
    Zyskujesz 1 pkt [?]
    Dodaj do listy ulubionych

    Opis

    Brelok do kluczy

    Podarowałaś jakiemuś mężczyźnie metaforyczny klucz do swojego serca? Teraz możesz to zrobić również za pomocą uroczego breloczka. To idealny gadżet na prezent walentynkowy, jeżeli chcesz pokazać komuś, że jest dla Ciebie naprawdę bliski. Oczywiście, nie musi to być koniecznie chłopak. Taki breloczek ucieszy również Twoją przyjaciółkę czy mamę.

    Breloczek składa się z dwóch elementów – serduszka i i kluczyka z napisem „I love You”. Każdy z nich jest wyjątkowo starannie wykonany i wygląda naprawdę dobrze.. Oczywiście, oba elementy sprzedawane są jako komplet, dzięki czemu tworzą niepowtarzalną całość. Breloczek jest srebrny z kolorowymi elementami a jego wymiary to około 8-9 centymetrów.

    Szukasz wyjątkowego gadżetu, który na pewno ucieszy Twojego mężczyznę? Ten brelok do kluczy na pewno będzie idealnym dodatkiem do prezentu a jego niewielka cena może być tylko dodatkową zaletą. Zachęcamy do zamówienia tego uroczego dodatku jeszcze dziś.

    Dostawa

    Wymiany i zwroty

    Opinie o produkcie (20)

    27 czerwca 2016

    ciekawy, dobrze wykonany, raczej dla nastolatków :)

    8 lipca 2016

    bardzo fajne dla par

    18 października 2016

    jak każdy brelok, nie odbiega jakością

    21 grudnia 2016

    produkt bez zarzutu

    24 lutego 2017

    Świetny brelok ! idealny dla par ! :)

    28 lutego 2017

    Fajny jak go zobaczyłem, musiałem go mieć

    27 kwietnia 2017

    Bardzo fajny produkt :) polecam!

    11 stycznia 2018

    Śliczny słodki gadżet nie tylko dla młodych zakochanych ale dla każdej pary mieszkającej razem ❤

    18 grudnia 2018

    Świetny pomysł na prezent! Pomaga okazać swoim połówkom gorące uczucia.

    11 stycznia 2019

    Super brelok dla par, rewelacyjne wykonanie. Nie ma do czego się przyczepić, kupiłam także wiele innych rzeczy na tej stronie i jestem zadowolona

    28 stycznia 2019

    Fajny prezent dla chłopaka na walentynki, brelok się przyda i na pewno nie będzie rzucony w kąt tak jak większość prezentów

    8 lutego 2019

    Od jakiegoś czasu szukałam właśnie takiego breloka, kupiła go chłopakowi na walentynki, myślę, że mu się spodoba

    20 marca 2019

    Fajny pomysł na prezent walentynkowy, kupiłam ten brelok sobie i dla mojego chłopaka, jest przydatny, ponieważ mamy sporo kluczy.

    9 kwietnia 2019

    Fajny pomysł jako prezent dla ukochanego, każdy z nas ma klucze i na pewno to się przyda i nie będzie się kurzyło

    9 maja 2019

    Nie spodziewałem się, że brelok będzie tak ładnie wykonany, jedną połowę zostawiłem sobie, a drugą dałem mojej dziewczynie, jest zadowolona

    21 czerwca 2019

    Kupiłem na Walentyny dla dziewczyny ten brelok, z tego co widzę podoba jej się i dobrze się trzyma :)

    1 lipca 2019

    Na walentynki chłopak dostał ode mnie jedną połowę tego breloka, z tego co widzę bardzo mu się podoba

    21 sierpnia 2020

    Te breloki są super, kupiłam dla siebie i dla chłopaka je na walentynki i nosimy je przy kluczach.

    18 listopada 2020

    Mało gdzie tak naprawdę uda wam się kupić tyle fajnych rzeczy jak w tym sklepie i do tego za taką super kwotę.

    19 stycznia 2021

    Świetny pomysł na prezent dla zakochanych. Ja mam swój brelok przy kluczach od samochodu, a dziewczyna przy kluczach od domu. Dzięki tym brelokom częściej o sobie myślimy.

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper Premium